..

TJA ESTETER !!

bra jobbat idag tjejer & killar, idag körde vi igenom första akten för första gången, den första akten blev ungefär en timme lång.

Idag var det riktigt kul för nu börjar det kännas mera på riktigt, vi körde igenom första akten utan några pauser och de var riktigt bra !  Jag tycker att alla gjorde ett väldigt bra jobb och jag beundrar många av dom stora rollerna för deras teater insatser som är väldigt bra !

idag på lektionen sprang de även runt en "media" elev som säkert tog många fina foton, så därför känns mina bilder rätt lame, min blogg skulle vara dåligare än vad den är utan bilder.  De blev inte så många bilder idag, men några av oss fick ta på oss våra teaterkläder, så de var kul att se hur alla skulle se ut. Så om ni som läser bloggen och inte är med i musikalen undrar varför några av människorna på bilden är lite extra snygga är de bara för våran regissör har lagt en liten extra touch på dom  :) haha

hm ja, idag rockade även teaterdanni lite extra på scenen och skrek ut sin ilska mot lilla stefan på scenen. 

men skriver mer senare!

/ cattis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0