13 januari

Hej bloggen !

Jag måste börja med att ursäkta mig för att jag inte har skrivit något alls här på bloggen. Kan berätta hur de verkligen var med en liten bortförklaring, jag hade nämligen tappat bort min lilla lapp med lösenordet på, så jag hade ingen möjlighet att logga in och skriva.


Nu är det äntligen 2010 och äntligen är de i alla fall de året som vi ska ha premiär med fame musikalen. Ing-marie våran sånglärare har varit väldigt duktig och gjort scheman för alla som har haft enskilda sångnummer, vilket var väldigt bra då alla fick en chans att öva själva med en väldigt duktig sånglärare.


I fredags på våran musikaltid så började vi först med att vi var hos ing-marie och övade på stämmor.

Vi körde även för första gången musiklektionscenen. Lucas som är musikläraren gjorde ett väldigt bra jobb, det var även med musikelever, dock var danni sjuk som har största rollen under den scenen. Annars övade alla andra elever på olika platser i skolan, danseleverna dansade, några övade på manus och lite allt möjligt !

Nu på fredag tänkte jag ta med mig kameran så får ni alla se lite bilder. Jag ber om ursäkt för att jag var så slarvig och tappade bort lösenordet men nu är jag på gång igen !
















på bild: våran musiklärare ingmarie janzon :)
mvh / cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0